niedziela, 5 czerwca 2011

One year old border collie!

Już jutro minie dokładnie rok, kiedy w hodowli Eli Way urodziła się siódemka szczylków, w tym jedna niebieska suka - ASTA!



Niesamowicie fajnie się obserwowało dorastanie As. Patrzenie jak z małego koszmarnego papisia wyrasta rewelacyjny pies, było dla mnie niesamowicie pozytywnym doświadczeniem.



Ciężko opisać w paru zdaniach ten rok bo działo się wiele.

Były pierwsze spacerki, a na nich pierwsze wspólne zabawy:





i zawieranie psich przyjazni.



Astowa w ciągu tego roku pokazywała się również publicznie:


 Miała pierwsze kontakty ze śniegiem :



I uskuteczniała z borderowym towarzystwem dzikie zabawy na owym śniegu :



W pewnym okresie swego życia miała piękne  futro :



A teraz wygląda mniej więcej tak, wiec futro nam się gdzieś po drodze zgubiło.



W Aście jestem zakochana miłością ślepą i jestem na jej temat zupełnie nieobiektywna. Dla mnie jest najwspanialsza, poprostu idealna.

Ewa jestem Ci bardzo wdzięczna, że Astowa może mieszkać wraz ze mna.

Wszystkim autorom zdjęć bardzo dziękuję.

1 komentarz:

  1. Sto psich lat dla Asty! Cmok w nos dla hałaśliwej torpedki ;)

    OdpowiedzUsuń